Eye-catching eller irriterende? Sådan balancerer du effekt og etik i vejmarketing

Eye-catching eller irriterende? Sådan balancerer du effekt og etik i vejmarketing

Vejmarketing er overalt omkring os – på bannere langs motorveje, plakater ved rundkørsler og skilte i lyskryds. Reklamer på og ved veje har et helt særligt potentiale for at fange opmærksomheden hos tusindvis af forbipasserende hver dag. Men hvor går grænsen mellem blikfang og forstyrrelse? Hvornår bliver den synlige reklame…

Læs mere

Nye trends: Fremtidens tv-pakker i holbæk

Nye trends: Fremtidens tv-pakker i holbæk

Tv-markedet er i hastig forandring, og i Holbæk mærkes udviklingen tydeligt. Hvor de klassiske tv-pakker tidligere var domineret af faste kanaler og lange bindinger, efterspørger flere og flere forbrugere nu mere fleksible og individuelle løsninger. Nye teknologiske muligheder og ændrede seervaner er med til at omforme, hvordan indbyggerne i Holbæk…

Læs mere